view:    regular  |  mobile
Username:
Password:
remember me?
 Latest:

Viewing Member - Cleaver1954



Cleaver1954's Recent Statuses
Sat, 30-Dec-17 11:32 PM (1 year ago)
Happy Holidays, and Happy New Year to everyone smile. Haven't been too active here lately...how 'bout a New Years Resolution to liven this place up in 2018?
Brenda likes this
Liven? ... Ummm post a pic or 2 sometime? tongue
(1 year ago)
Hey...check the front page smile.
(1 year ago)
Wed, 9-Nov-16 11:56 AM (2 years ago)
What just happened?
heck if I know? blink
(2 years ago)
We had a historic presidential election. Was going to happen either way. I am taking a "wait and see" stance.
(2 years ago)
Bubbles likes this
I'm "Prepping" for the END of the world tongue
(2 years ago)
i sneaked down supplies in our bombshelter unsure
(2 years ago)
Beachsmile1 likes this
Fri, 4-Nov-16 7:00 PM (2 years ago)
I went fishing today...November 4th...in Minnesota...in my shirt sleeves! To quote the Cowardly Lion, "Unusual weather we're having, ain't it?".
Paint_itLady likes this
Oh my!!
(2 years ago)
I imagine that is very unusual
(2 years ago)
Sun, 16-Oct-16 9:11 PM (2 years ago)
Went for a "Fall foliage" tour today...short road trip across the river to Wisconsin. Sunny day...beautiful leaves smile.
ElleFoxie and Paint_itLady like this
I wanted to get to New England this year for a road trip to see the foliage but don't think it is going to happen.
(2 years ago)
Mon, 12-Sep-16 2:33 AM (3 years ago)
Seems we have to work some to keep this place going! I'm having fun, so will throw out week two theme of...How 'bout food? Run with it!
Bubbles, Sunwhisper and Shy1976 like this
done! smile
(3 years ago)
Sunwhisper likes this
dang...not cocking at the moment, i miss my thai curry chicken.... unsure
(3 years ago)
Amusing "typo" Arti smile.
(3 years ago)
Sunwhisper likes this
ops not intended lol
(3 years ago)
Sunwhisper and Cleaver1954 like this
my mind must have been on the other side blush
(3 years ago)
Sat, 20-Aug-16 1:52 PM (3 years ago)
I did it! Applied for my Social Security benefit...first check to arrive in December. Next thing I'll be playing chess and feeding the pigeons in the park...
ElleFoxie likes this
lol ... I find it difficult to see you as old ... people like you never gets old, maybe slower ... smile smile
(3 years ago)
Don't forget your cardigan and slippers! We don't want you catching a cold at the park tongue
(3 years ago)
Cleaver1954 likes this
And baggy corduroys...don't forget the baggy corduroys smile.
(3 years ago)
Tue, 19-Jul-16 12:12 AM (3 years ago)
Wow...I'm busier now than before I retired! I've heard this from others, and I'm not complaining...just...wow! smile.
ElleFoxie and Sunwhisper like this
As long as you enjoy yourself, my father in law is ahving the same ... just shows, life doesn't stop after retirement ... smile
(3 years ago)
having ... sorry ... lol
(3 years ago)
Mon, 27-Jun-16 8:58 PM (3 years ago)
Lightly oiled and rubbed my chicken this morning.....as and...just put it in the smokersmile. Dinner in about 3 hours. Mmmm...
Shy1976 likes this
I got all excited reading this LOL
(3 years ago)
oh no chicken massage..poor chick
(3 years ago)
Sounds devine ... smile smile
(3 years ago)
Sat, 4-Jun-16 7:19 PM (3 years ago)
Home...great trip! And, yup...ate/drank too much...told lies, and managed to catch some fish. "What's that honey?". Gotta go...honey do list a mile long... sad.
Glad to hear you had fun Cleaver ... taking a break is never a bad ideas ... wish you a stunning weekend ... good luck with the list ... smile smile
(3 years ago)
told lies??? the fish was this big....
(3 years ago)
Cleaver1954 likes this
I'm a guy Artistic...we always exaggerate 😋
(3 years ago)
Paint_itLady and Artistic like this
hahaha i know, fish sizes in particularly wink
(3 years ago)
Sat, 28-May-16 11:41 AM (3 years ago)
Leaving today for annual trip with "the boys". We'll eat too much, drink too much...tell lies, and maybe squeeze in some fishing smile. See y'all in a week.
Have Fun!!
(3 years ago)
When you tell them you won a photographic site's prize, but you can't tell them why, I hope they believe you grin .... anyway, have fun!
(3 years ago)
Paint_itLady likes this
^^^ LOL
(3 years ago)
oh roadtrip?
(3 years ago)
Enjoy .... smile smile smile
(3 years ago)
Sat, 21-May-16 12:01 PM (3 years ago)
I'm headed out for a "shake down cruise" in my kayak. If I catch a couple fish, It'll be a bonus as we're expecting 80F and sunshine today smile.
Enjoy your day smile
(3 years ago)
Fri, 13-May-16 6:09 PM (3 years ago)
Wow... I had the most amazing time today with an old (girl) friend. We've known each other for over 40 years...on/off. Marriage...divorce...kids/grand kids... Sigh...
That's awesome!
(3 years ago)
   
Help / Contact | Rules |  Terms of use / disclaimer | Privacy Policy | DMCA / Takedown Request
Page generated in 2.12 seconds